الله کرم ، دوجور حزب الله الهی داریم ! شاید هم جورهاش زیاد شود!!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
حسین الله‌کرم: دوجور حزب اللهی داریم

حسین الله‌کرم: دوجور حزب اللهی داریم

سیاست > چهره ها - یکی از اعضای انصار حزب الله با اشاره به اخبار در برخی از نشریات دررابطه با بازگشت نیروهای حزب‌الله و حرکت آنارشیستی توضیح داد: دو جریانحزب‌اللهی در کشور وجود داشته و دارد که یکی معتقد به استفاده از زور برایپیشبرد اهداف خود و دیگری اعتقاد دارد می‌تواند خواسته‌های خود را از طریقاعتراضات مدنی دنبال کند.

بهگزارش ایسنا حسین الله‌کرم در جلسه مناظره خود با صادق زیباکلام  با عنوان«نگرش صحیح به مساله آمریکا» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درسالن جابربن‌حیان این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اخبار در برخی ازنشریات در رابطه با بازگشت نیروهای حزب‌الله و حرکت آنارشیستی توضیح داد:دو جریان حزب‌اللهی در کشور وجود داشته و دارد که یکی معتقد به استفاده اززور برای پیشبرد اهداف خود و دیگری اعتقاد دارد می‌تواند خواسته‌های خودرا از طریق اعتراضات مدنی دنبال کند.

اهم اظهارات الله کرم عبارت است از:

  • گروه معتقد به استفاده از زور چهره‌هایی مثل هادی غفاری،اکبر گنجی، مخملباف که پیرو موسوی بودند در اوایل انقلاب هستند. اکبر گنجیمعروف به اکبر پونز بود که روسری‌ها را جلو می‌کشید و پونز می‌زد واقداماتی از جمله رنگ کردن دست‌ها و کارهایی از این دست توسط این گروهانجام می‌شد.


    :: بازدید از این مطلب : 108
    |
    امتیاز مطلب : 19
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 4
    |
    مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: